AdSense

22 sie 2022

JAK WPROWADZIĆ INNOWACJĘ PEDAGOGICZNĄ KREATYWNE PRACE PLASTYCZNE

 

JAK WPROWADZIĆ INNOWACJĘ PEDAGOGICZNĄ KREATYWNE PRACE PLASTYCZNE 


Innowacja pedagogiczna to każde nowatorskie rozwiązanie programowe, metodyczne lub organizacyjne prowadzące do podniesienia jakości pracy placówki oświatowej.  

Międzynarodowy projekt edukacyjny "Kreatywne prace plastyczne" może zostać wprowadzony w Twojej klasie lub grupie jako programowo-metodyczna innowacja pedagogiczna w szkole podstawowej lub w przedszkolu.

 

Zofia, lat 9
Szkoła Podstawowa w Łasinie
JESIENNY BUKIET


INNOWACJA PEDAGOGICZNA KREATYWNE PRACE PLASTYCZNE


Aby wprowadzić projekt edukacyjny KREATYWNE PRACE PLASTYCZNE jako innowację pedagogiczną:

1) Uzyskaj zgodę autorki projektu.

Autorką projektu jest Beata Grzeszczuk-Nędza.
Projekt edukacyjny KREATYWNE PRACE PLASTYCZNE stanowi własność intelektualną autorki i podlega ochronie prawnej. 

Oświadczam, że jako autorka Międzynarodowego projektu edukacyjnego "KREATYWNE PRACE PLASTYCZNE" wyrażam zgodę na prowadzenie projektu KPP IV edycja w roku szkolnym 2023/24 jako innowacji pedagogicznej przez nauczycieli szkół, przedszkoli i innych placówek oświatowych.

Beata Grzeszczuk-Nędza

W opisie innowacji każdorazowo należy zamieścić moje imię i nazwisko jako autorki projektu.

Nie ma potrzeby wysyłania indywidualnych pytań o zgodę na wprowadzenie projektu KPP jako innowacji pedagogicznej. 

Autorka nie wyraża zgody na jakiekolwiek modyfikacje zadań podczas realizacji projektu jako innowacji pedagogicznej.  
 
2) Zgłoś zamiar wprowadzenia innowacji dyrektorowi szkoły/przedszkola. 

Projekt jest chroniony prawem autorskim, dlatego w opisie innowacji podaj imię i nazwisko autorki projektu

Przykładowy opis innowacji do pobrania poniżej.

3) Dyrektor może zasięgnąć opinii rady pedagogicznej w tej sprawie.

Przedstaw pomysł wprowadzenia innowacji oraz cele i założenia projektu KPP zawarte w regulaminie projektu bieżącej edycji na najbliższym posiedzeniu rady pedagogicznej. Dostosuj datę rozpoczęcia innowacji.

4) Dyrektor szkoły/przedszkola podejmie decyzję o wprowadzeniu innowacji.

5) Po uzyskaniu akceptacji dyrektora rozpocznij działania projektowe zgodnie z procedurami wprowadzania innowacji obowiązującymi w Twojej placówce. 

Poniżej znajduje się zgoda autorki projektu na wprowadzenie projektu KPP IV edycja jako innowacji pedagogicznej dla zainteresowanych nauczycieli, oraz przykładowy opis innowacji, który można zmodyfikować dostosowując go do potrzeb własnej placówki. 

Dokumenty te można pobrać, wydrukować i uzupełnić, ale nie są udostępniane do edycji.
  





Jestem pewna, że wprowadzenie tej innowacji w Twojej placówce wyzwoli kreatywność i innowacyjność wszystkich uczestników projektu, wesprze ich harmonijny rozwój, zbuduje postawę proekologiczną oraz zaowocuje trwałą zmianą stylu edukacji plastycznej, przechodząc od szablonów, schematów i odtwórczości w kierunku oryginalnej i autentycznej dziecięcej twórczości plastycznej.

xx Bea

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz