AdSense

7 paź 2023

KREATYWNE PRACE PLASTYCZNE GALERIA PROJEKTU WRZESIEŃ 2023

 

KREATYWNE PRACE PLASTYCZNE GALERIA PROJEKTU  2023/24 WRZESIEŃ


Galeria projektu KREATYWNE PRACE PLASTYCZNE jest owocem twórczych działań podjętych przez nauczycieli prowadzących oraz uczestników IV edycji MIĘDZYNARODOWEGO PROJEKTU EDUKACYJNEGO KREATYWNE PRACE PLASTYCZNE 2023/24. Kolejny rok szkolny owocuje kolekcją wyjątkowych dzieł plastycznych wykonanych różnymi technikami. 

Projekt jest wyjątkowy ze względu na szeroki zasięg oddziaływania oraz różnorodność prac. Każda kolejna edycja to tysiące niezwykłych kompozycji i szeroki wachlarz technik plastycznych, ale przede wszystkim nadzwyczajna dziecięca wrażliwość i wyobraźnia, które sprawiają, że te oryginalne  dzieła zachwycają. 

Warto obejrzeć te prace - autentyczne, wielobarwne, różnorodne, energetyczne, pełne rozmachu i radości tworzenia.

Dokładne opisy prezentowanych w galeriach zabaw, projektów i technik plastycznych zawarte są w mojej książce pt. "Kreatywne prace plastyczne" Grupa Wydawnicza Harmonia.


technika plastyczna mokre w mokrym

Dawid, lat 15,
Szkoła Podstawowa nr 13 Specjalna w Grudziądzu
MOKRE W MOKRYM




praca plastyczna motyl

Elżbieta, lat 17,
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Św. Jadwigi Królowej 
w Mielcu
MOTYL


technika plastyczna mokre w mokrym

Julia, lat 17,
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy 
im. J. Korczaka i Strzelcach Krajeńskich
KROPKA W KROPKI


technika plastyczna mokre w mokrym

Adrian, lat 9,
Szkoła Podstawowa im. T. Kościuszki w Zawadce
MOKRE W MOKRYM


praca plastyczna kwiaty

Dawid, lat 12,
Szkoła Podstawowa w Starym Bożejewie
KWIATY


technika plastyczna mokre w mokrym

Wiktoria, lat 9,
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 5 w Krakowie
MOKRE W MOKRYM


praca plastyczna motyl


Michalina, lat 8,
Szkoła Podstawowa nr 44 im. UNICEF w Bytomiu
MOTYL


technika plastyczna mokre w mokrym

Iza, lat 8,
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 7 w Wodzisławiu Śląskim
KROPKA W KROPKI


technika plastyczna mokre w mokrym

Zosia, lat 7,
Szkoła Podstawowa nr 6 w Koninie
MOKRE W MOKRYM


malowanie mokre w mokrym

Jan, lat 7,
Szkoła Podstawowa nr 11 w Toruniu
TĘCZA


malowanie mokre w mokrym

Nina, lat 6,
Miejskie Przedszkole nr 25 Bajka w Zielonej Górze
MOKRE W MOKRYM


malowanie mokre w mokrym

Kinga, lat 11,
Szkoła Podstawowa nr 15 im. Adama Mickiewicza w Przemyślu
KWIATY


malowanie mokre w mokrym

Helenka, lat 6,
Szkoła Podstawowa im. 24 Pułku Ułanów w Kraśniku
MOKRE W MOKRYM


malowanie mokre w mokrym

Nikola, lat 7,
Niepubliczna Szkoła Podstawowa w Mokrem
MOKRE W MOKRYM


malowanie mokre w mokrym

Karolina, lat 11,
Szkoła Podstawowa w Bluszczowie
MOKRE W MOKRYM


malowanie mokre w mokrym

Władek, lat 7,
Szkoła Podstawowa nr 87 w Gdańsku
MOKRE W MOKRYM


technika plastyczna mokre w mokrym

Karolina, lat 8,
Szkoła Podstawowa nr 35 z Oddziałami Integracyjnymi 
w Tychach
MOKRE W MOKRYM


technika plastyczna mokre w mokrym

Weronika, lat 16,
Zespół Szkół i Placówek w Chwałowicach
MOKRE W MOKRYM


malowanie mokre w mokrym

Maja, lat 9,
Szkoła Podstawowa nr 16 w Jaworznie
MOKRE W MOKRYM


mokre w mokrym

Wiktoria, lat 9,
Młodzieżowy Dom Kultury im. Ireny Kwinto
w Lidzbarku Warmińskim
MOKRE W MOKRYM


technika plastyczna mokre w mokrym

Agata, lat 13,
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy we Wroniu
MOKRE W MOKRYM


mokre w mokrym

Kaja, lat 8,
Szkoła Podstawowa nr 45 w Bytomiu
MOKRE W MOKRYM


technika plastyczna mokre w mokrym

Zuzia, lat 7,
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 3 w Legionowie
MOKRE W MOKRYM


technika plastyczna mokre w mokrym

Julia, lat 12,
Publiczna Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II 
w Kuropatniku
MOKRE W MOKRYM


technika plastyczna mokre w mokrym

Kamil, lat 9,
Szkoła Podstawowa w Szczuczynie
MOKRE W MOKRYM


W naszych wirtualnych galeriach promujemy efekty twórczej aktywności uczestników tegorocznej edycji projektu KPP, doceniamy ich wyobraźnię, pomysłowość i abstrakcyjne myślenie. Galerie są widocznym rezultatem wielu wartościowych rozwojowo działań plastycznych podejmowanych w ramach projektu w placówkach oświatowych, wychowawczych i kulturalnych.  

Dzieła tworzone przed dzieci i młodzież w ramach projektu dowodzą, że możliwa jest zmiana stylu edukacji plastycznej w przedszkolach i szkołach - z odtwórczego, szablonowego i zamkniętego w schematach - w nowoczesny i prawdziwie twórczy, rozwijający kreatywność, promujący autentyczność i oryginalność. 

P.S. Najbardziej wiarygodną promocją placówki jest zawsze prezentacja rzeczywistych dokonań jej wychowanków, a "jeden obraz znaczy więcej niż tysiąc słów", dlatego zachęcam Nauczycieli prowadzących projekt do udostępniania i wklejania linków naszych galerii na stronach i w mediach społecznościowych Waszych placówek.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz